اولين روزي كه
امام حسين (ع) روزه
گرفتند همه اهل بيت در كنار سفره جمع شدند؛ پيامبر اكرم (ص) رو به امام حسين فرمودند:حسين جان عزيزم روزه ات را باز كن. امام حسين فرمودند:جايزه من چه خواهدبود؟پيامبر فرمودند: نصف محبتم را به كساني كه تو را دوست دارند مي بخشم.حضرت علي(ع) فرمودند:پسرم حسين جان بفرما. باز امام فرمودند: جايزه من چه خواهدبود؟حضرت علي فرمودند: نصف عبادت هايم براي كساني كه عاشق تو هستند.حضرت فاطمه(س) فرمودند:عزيز دلم افطار كن.امام حسين پرسيدند:جايزه شمابه من چيست؟حضرت فرمودند: نصف عبادت هايم را به كساني که بر تو گريه مي كنند مي بخشم.امام حسن(ع) فرمودند:برادر جان روزه ات را بازكن و امام همان سوال را پرسيدند.حضرت پاسخ دادند: من تا همه گنهكاران را بر تو نبخشم به بهشت نخواهم رفت.و درهمين حال جبرئيل بر پيامبر نازل شد فرمود خدا مي فرمايد:من از شماها مهربانتر هستم و آنقدر آن كساني كه عاشق تو هستند را به بهشت ميبرم تا تو راضي شوي یا
حسین. + نوشته شده در سه شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۳۰ ساعت 4:59 توسط Fm | به نام خدایی که در این نزدیکی است......
ما را در سایت به نام خدایی که در این نزدیکی است... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: پنجشنبه 1 شهريور 1403 ساعت: 10:09